Twilight örhängen


(Förlåt för jättedålig uppdatering! Igår hann jag inte blogga för då var jag och Hanna på Gröna lund och vi båda kom nog inte hem förän 20.30-21.00 så vi var båda trötta så vi hann inte blogga.
Jag lovar att det ska bli bättring på det! Hoppas på bättre uppdatering imorgon eftersom vi är nästan lediga från skolan, vi har bara en hemuppgift i grupper att vi ska spela in en film på våra nya macbooks annars är vi helt lediga! Så då ska det bli bättre uppdatering.. )

Sådär, det var det jag ville skriva först. Men nu ska jag visa några sjukt snygga örhängen!

http://twifans.blogg.se/images/2009/86689853_1_53178527.jpg

Klicka HÄR för att beställa:D
Visst är dem riktigt riktigt snygga! Vem vill inte dessa?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0