Signatur, vilken?

Hej på er!
Jag har ingen aning vilken signatur jag ska ha. Jag och Hanna håller somsagt mycket på med våra signaturer, så jag tänkte visa er några förslag så får ni välja eller du Hanna.
(En grej till Hanna är att det typsnittet vi bestämde oss för fanns inte på det programet jag gör mina signaturer, alltså www.picnik.com men jag hoppas det går bra i alla fall)

Klicka på bilderna för större format;







Jag är inte lika duktig som Hanna på att fixa signaturer, men hoppas någon av dem duger :)
Nu är det upp till er vilken jag ska ta, vilken tycker ni? =)


Kommentarer
Postat av: Camilla

den andra uppifrån :)

2009-09-10 @ 11:55:36
URL: http://artondejuni.blogg.se/
Postat av: love your blogg

tycker den sista:)

Love twilight-love your blogg!

/Maja:3

2009-09-10 @ 11:58:29
Postat av: gabbe

visst e picnik bra!:) den andra eller den sista passar lixom dig, men själv gillar jag den röda i mitten^^

2009-09-10 @ 12:02:41
Postat av: Ebba

Tack för kommentarerna:) Tror kanske jag ska ta den sista eller den andra. Vi får se:)

Kram

2009-09-10 @ 12:20:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0