Dagens

Jag har faktiskt lite svårt att välja idag. Så ni får helt enkelt nöja er med alla fyra =)

Först ut är en liten video som jag har gått och blivit kär i:




 Låttexten passar så bra för The Cullens =)


Sen kommer två bilder som jag bara...Gillar, helt enkelt =)

 Jag vet att ni redan har fått se denna men det skadar ju inte att se den igen ;)

 Denna har jag säkert också redan visat men jag kan inte låta bli.



 Rob <3



Man kan ju aldrig få för mycket av Twilight! Right?!


/Hanna


Kommentarer
Postat av: Sara

Nee, det är sant aldrig för mycket;)

2009-09-07 @ 13:43:01
URL: http://tecullensfamily.blogg.se/
Postat av: love your blogg

now way att man kan få för mycke;)

Love Twilight-Love your blogg!

/Maja:3

2009-09-08 @ 10:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0