New moon posters

Hej!
Ebba här. Förlåt om jag knappt uppdaterat idag men jag har varit upptagen och hinner inte uppdatera så jättemycket imorgon eftersom mina kusiner kommer på morgonen och ska nog sova över. Så får passa på att slänga in ett inlägg nu. ;)

Hade tänkt lägga upp några New moon posters, alla är superfina verkligen tycker jag! =D



























NewMoonPoster3copy.jpg image by twilightnewsresource



















Gud vad svårt att bestämma sig!
Vilken är finast? Omöjligt att välja, alla är ju fina!
Eller hur?


Kommentarer
Postat av: Molly

sv: Att jag längtar, Att dom är och btw ATT JAG VILL HA VARENDA POSTER SOM FINNS?!

(förlåt mig, flippade ut bara lite (a))

2009-08-18 @ 21:15:55
URL: http://rodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0