Gott och blandat =)

Hej , Hanna här =)
Förlåt för dåligt uppdratering idag och igår! jag ska bättra mig!
tänkte därför lägga in lite gott och blandat :P


1. Jag hittade en liten rolig grej Länk 
Det är alltså en ny religon :P Cullenism :D Haha xD Hur långt kommer igenligen den här Twilight febern gå?!

2.
Nu kan man beställa New Moon kalendrarna på cdon.com! :)
Dem är för 2010!




För att beställa den slimande kalendern klicka klicka då här.  

För att beställa den icke slimande (första) kalender klicka då här. 




/Hanna

Förlåt det blev inte så många "nyheter" men jag ska lägga upp ett inlägg till...men det böher lite mer plats så därför kunde jag inte lägga in det här :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0