Tack

Hej =)

Först vill jag bara säga förlåt för så dålig uppdtratering. Men vänner och djur går före bloggen. Så därför blir det såhär ibland. Men jag sak prata med ebba och sse om vi kan lösa det på något sätt. Sen så vill jag bara säga att jag ska fråga om hjälp med det här ladda upp videos problemet. Jag kan nämligen inte göra det på min andra blogg heller :P


Sen var det ju det jag värkligen ville säga och det är Tack! Tack för alla snälla kommentarer =) dom gör min (vår) dag ;) Bara att statistiken höjs blir man ju glad av! Så ja det tackar vi för!

Jag är i och försig inte med Ebba just nu , men jag tror nog att hon är tacksam för det också!




Kram /Hanna

Kommentarer
Postat av: love your blogg

hej^^

gillar er blogg väldigt mycket, och gillar att ni är ganska aktiva och skriver om twilight:P Många andra twilight bloggar skriver alldeles för mycket om andra grejer;)

Älskar er blogg!

/Maja:3

2009-09-01 @ 15:43:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0