Signatur

Jag kan inte riktigt bestämma mig vilken signatur som jag kan sätta in efter varje inlägg så man ser lite bättre vem det är som skriver. Men självklart så vill jag ju fråga er vad ni tycker. Så för det första:

Tycker ni att vi ska lägga in en signatur efter varje inlägg?


och fall ni nu tycker det så är det så att jag har några förslag på hur dom kan se ut:











Självklart skulle den riktiga signaturen vara mer väl gjord dom här har jag slarvat väldigt mycket med. Ni får så gärna komma med några ideer jag har nämligen väldigt dålig fantasi och jag kan ingenting om snygga typsnitt (tror det heter så).


Snälla ge mig lite ideer nu! Jag behöver det värkligen!


/Hanna

PS. Jag har faktiskt inte hunnit prata med Ebba om det här så hon kanske har gjort några oxå vem vet. Iså fall så kommer vi lägga upp dom bilderna/ideerna i detta inlägg.




Kommentarer
Postat av: Sara=D

inge stort=)

2009-09-09 @ 20:11:37
URL: http://bustjej.blogg.se/
Postat av: love your blogg

asså jag gillar den sista väldigt mycket:) tycker ni ska ha signatur, blir finare då;)

Love twilight-Love your blogg!

/Maja:3

2009-09-10 @ 11:57:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0